Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 15:45:48 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2311002/03298 aadressile Valga maakond, Valga vald, Killinge küla, 
Soopilli// Lota küla, Pulli// Õlatu küla, Herma// Härmatise (null) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerimistingimustega hõlmatud alalt on 
ette nähtud mahasõit 23229 Lugu-Kraavi teele ja 23132 Killinge-Lota teele . 
Eeltoodust lähtuvalt esitati projekteerimistingimuste eelnõu 
Transpordiametile kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27085661>  (menetlus nr: 
359913), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister